Årets första löptur utomhus...

Jahapp! Då var årets första löptur ute avklarad. De gick väl både bra och dåligt. För det första tycker jag att det är såååå jobbigt att springa ute... för att inte tala om alla jobbiga uppförbackar (varför kan inte jag bo på en slätt för?)... och det var jobbigt!... En kilometer gick ganska bra, men sen blev det fruktansvärt jobbigt... Tungt, segt och sjuuuukt jobbigt, i ungefär 1-2 kilometrar... Stannade och gick en liten stund närjag fick håll. Men sen släppte det... men då hade jag redan bestämt mig för att springa hem och var på väg. Benen rullade på och jag kom in i det kändes det som... jag tuffade på helt enkelt.. Det blev en ganska lagom runda som första springtur ute. Är ganska taggad nu på att springamer så får se om jag inte tar en morgontur på lördag. =) Jackan kändes dessutom super! =)

Motion: Springa 5 km

Kommentarer
Postat av: Ousa

Härligt med första löpturen! Klart de är segt i början, men sen vänder de =)

2010-04-09 @ 07:45:27
Postat av: Madeleine

Hej Johanna!



Vi vill gärna komma i kontakt med dig, skulle du kunna maila mig?



Mvh /Madeleine

2010-04-09 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0