Ett gympass hanns med...

Lämnade Örebro vid lunchtid igår istället för som planerat vid middagstid, vilket innebar att jagkom hem i en ganska dräglig tid igår... och vilket i sin tur innebar att gymet fick sitt första besök på en och en halv vecka... Good times! Jag hade faktiskt inte förlorat så mycket i styrka... 1,5 vecka är kanske ingen evighet att inte träna på egentligen, men det känns som flera år... Kände mig lite ovan, men det gick bra... Grymt pass blev det också... Kändes verkligen hur bra som helst. Axlar är dessutom favorite att träna så det är ju klart att det var grymt kul också! =) Lägger in en bild från i somras, för underhållningens skull! =)

Som jag skrev igår var ju planen att kliva upp imorse och springa... men jag var uppe till halv 3 inatt så kände mig inte direkt sugen på att springa kl 6 när klockan ringde... Det får bli lite löpning imorn istället... Eftersom jag måste pricka så exakt med mat och sånt så känns det som en omöjlig uppgift idag nrä födelsedagsfirande och klassmöte m.m. står på schemat... Idag blir det gammal hederlig gymträning! =)

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 4 x hantelpress 15-13 kg, 3 x press bakom nacken i smith 26 kg, 4 x hantellyft åt sidan 9-6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 14,5 kg, 3 x liggande baksida i CC, 3 x baksideflyes i CC, 3 x benlyft, 3 x magmaskin


Kommentarer
Postat av: sabina

hej johanna..

hoppas allt är bra med di..

o du e duktig med träningen med utmärkt!

2010-04-07 @ 10:55:01
URL: http://alltochalltannatomsabina.blogg.se/
Postat av: J

Den pt-utbildningen jag gick på The Academy var i tre steg, 1: Teoretrisk grundutbildning. 2: Styrketräningsinstruktör. 3: Personlig Tränare. Totalt ca 5 veckor. Jag gick dock inte den teoretiska utan tentade upp den. Det finns fler steg att gå men det kostar...och eftersom jag inte jobbar med det heltid så är frågan om det är värt pengarna.

Sen klarade ju faktiskt inte alla utbildningen på första steget heller. Om man ska jobba med det så tycker jag att man ska ha en hel del erfatenhet av träning och särskilt då gymmet före. Sen var det en hel del som gick utbildningen bara för sin egen skull. Då är det ju en annan sak.

2 veckor är väldigt kort, finns en 2 veckors i Göteborg och ja de säger att de läser intensivt, det gjorde vi med!

2010-04-07 @ 11:39:16
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, klart jag blev poppis! Jag sprang tyst och fjäderlätt (A)

2010-04-07 @ 14:39:16
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga bilder också!

2010-04-07 @ 16:32:53
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: richard

härligt med träningsglada tjejer! kör hårt! antar att du tränar på ÖKK eller?

2010-04-07 @ 17:37:50
Postat av: Johanna

Richard: Då antar du fel =)

2010-04-07 @ 17:50:02
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Karin

oh underbart när man hittar träningsbloggar! Inte ofta jag gör det trots att jag jobbar med bloggar hela dagarna:) tummen upp!

2010-04-08 @ 09:37:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0