Ett konstigt träningspass, med bra resultat

Igår var det ett knepigt träningspass måste jag säga... Kände mig helkonstig där ett tag... Yr i huvudet, lite illamående, speedad som tusan i kroppen och slow i skallen... Yrheten och illamåendet gick över efter ett tag som tur var... Vilket fall som helst så blev det ett jättebra pass. Gladast är jag för att jag höjde till 50 kg på rodden och 27 kg på skivstångscurlen. Det gott folk är nya rekord. Rodden var helt omedvetet. Trodde att jag brukar köra på den vikten, me så var dte ju inte. Det gick bra, men jag fick inte den optimala kontakten så sänkte vikten till 40 kg efter 2 set. Skivstångscurlen gick bra den också... orkade sega upp några få reps på 27! Woohoo! Sen var jag totalslut när jag skulle köra hantelcurls. Började med 13 kg men kunde inte rubba de hantlarna över hvuudtaget. De gick inte att få upp helt enkelt... så sänkte ner till ett set på 11 kg och sen några på 12 kg, men det var otroligt tungt och segt hela tiden. Jag hade noll kraft i mina armar. Ett härligt pass med andra ord... Sen mådde jag dåligt på kvällen också... Mådde jätteilla... men det gick över lite senare som tur var. Idag känenr jag mig på topp igen! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x chins med hjälp, 3 x latsdrag 56 kg, 4 x skivstångsrodd 50-40 kg, 3 x maskinrodd 52 kg-45 kg, 3 x skivstångscurl 27-24,5 kg, 4 x hantelcurl 12-11 kg, 3 x ryggresningar 7 kg, 3 x ländryggsmaskin 25 kg

Kommentarer
Postat av: J

Ah jag hade glömt att skriva ut priset när du läste. DÅ blir det ännu bättre ;)

2010-04-08 @ 11:11:28
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅH! Jag vill träääänaaaaa!

2010-04-08 @ 11:20:05
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0