Ibland är det underbar att träna, ofta faktiskt!

Jag och Emma har varit och tränat efter att ha nästintill vuxit fast i våra datastolar. Riktigt bra gick det också! Jag körde bänkpress på 55 kg och klarade åtminstonde 4 reps helt själv och sen tog jag hjälp med 3 till eller vad det blev. Jag bord eju kunna klara en reps på 60 kg då kan man tycka... får testa nån gång snart. Sen körde vi sned bänk vilket varken hon elelr jag brukar köra. Sjuuuukt svag där, men det tog riktigt bra. Triceps tog också bra. Sjukt bra. Sjukt bra pass! Vi är så himla duktiga ibland helt enkelt. Sen avslutade vi med 15 min crosstrainer för att kontrastera vår inaktivitet resterande tid. Nu blir det vin, räkor och mys... Uppsatsstressen skjuter jag upp till imorgon. idag är det bara 2 veckor kvar!

Motion: Styrketräning Bröst & triceps: 4 x bänkpress 55-50 kg, 3 x sned bänkpress 30 kg, 3 x pecdec 35 kg, 3 x pushdown 24,5 kg, 3 x frenchpress 27 kg, 3 x rep över huvudet 35 kg. 15 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: emma s

Ja, vi är så himla bra ibland! ...oftast faktiskt (A) Och imorgon ska vi bättra på våran image ytterligare DD

2010-04-23 @ 20:42:26
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Vas

Tycker det är dags för er två att börja filma när ni kör! Inte bara kul för oss som läser utan även bra för er själva så ni kan finslipa teknik :)



Har själv märkt att man hittar många fel på en själv när man filmar trots att det känns helt rätt när man väl kör.

2010-04-24 @ 11:51:18
Postat av: Johanna

El Vaspop: Du skulle bara veta hur rätt du har! Hela lördagen har ägnats åt att filma, visserligen i annat syfte, men ändå! =)

2010-04-24 @ 14:06:36
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Vas

hehe, väntar mig några filmsnuttar den kommande veckan då :)

2010-04-24 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0