Mkt bra ide av Sats! Sats-varvet!

Sats-varvet var en riktigt rolig grej som Sats anordnade ikväll... Man skulle springa gemensamt mellan de Sats-centren i centrala Göteborg. Jätteroligt. Vi var väl en si så där 30 pers totalt. Tränings- och motivationscrewet joinade från vårat center och då droppade folk av eftersom om de hade varit med från första början. Jag vet intehelt hur jag tänkte när jag sprang igår... Inte alls genomtänkt. Bara av de små hoppen på uppvärmningen fick jag ont i benen igen och sen gjorde det ont hela löpturen igenom, speciellt i nedförsbackarna då vi körde några backintervaller och diverse hopp. Därför skippade jag alla upphopp som e ville att man skulle göra med gott samvete. Annars gick det faktiskt riktigt bra att springa. det var behagligt. Till och med den sista långa sega backen var helt okej att springa. Endast innan Sats Kungsgatan fick jag håll och då stannade vi ju ändå för vätskepaus och avsked av några löpare så det gick snabbt över. Det blir helt klart mer löpning i grupp. Väl hemma väntade stretching, förfriskningar och sportdryck på gymet och en redan inhandlad pastasallad från Paprika med all the good stuff! Nu är jag färdigtränad, mätt och belåten, och även insmord med Zon på benen. Då är det bara att invänta nästa träningspass. BEN!

Motion: Springa 5,11 km

Kommentarer
Postat av: Ebba

Lät som en rolig grej =)

2010-04-21 @ 14:09:58
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Maackyy

du verkar va stark fan :O

2010-04-21 @ 14:41:07
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Vas

Du slaktar dina ben du :D

2010-04-21 @ 15:24:03
Postat av: Sandra

Här? Bor du i Göteborg:) Nice. Jag och några till ska fara och hälsa på min syster som bor där. Ha det så bra

2010-04-21 @ 18:49:43
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0