Söndagens träning, mat och motion

Japp, som ni såg så blev det ju en promenad imorse, dock efter frukost, annars had ejag aldirg orkat. Sen begav vi oss till Ica Maxi och Lidl för att handla på oss lite kött och annat bra. Jag fick iof med mig en frysbox med älg- och hjortkött hem från föräldrarna förra helgen, men vill ju kunna variera mig... Kyckling och lax köpte jag idag, och en himla massa kesella och annat smått och gott! Mat är ju bara sååååå gott, särskilt kött! Yummie in my tummie!

Har även blivit ett besök på gymet. Vägde mig och blev svinbesviken att jag inte gått ner nått, men det kommer väl... Passet gick i alla fall så där... Fick typ ingen kontakt kändes det som och då blir det automatiskt tråkigare... Kunde ju köra med samma vikter och orkade rätt bra, men det brukar ju svida som tusan i axlarna när jag tränar dem och det gjorde dte inte idag... Men men... Magträningen gick i alla fall bra! Bättre lycka nästa gång!

Motion: Promenad 8 km
Styrketräning Axlar & Mage: 4 x hantelpress 15-13 kg, 4 x sidolyft med hantlar 9-6 kg, 3 x stående press bakom nacken 22 kg, 3 x sidolyft i CC, 3 x liggande baksida i CC, 3 x baksideflyes i CC, 3 x benlyft, 3 x situps

Kommentarer
Postat av: T

Hur gör du liggande baksida i cc och baksideflyes i cc?

2010-04-12 @ 07:03:42
Postat av: Johanna

T: Liggande baksida i CC och baksideflyes i CC är mina egna påhittade namn... Har ingen aning om vad det heter egentligen, men jag gillar övningarna! =) har letat lite på internet...

Liggande baksida i CC: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/CBStandingCrossRow.html fast jag ligger på rygg på en bänk istället.

Baksideflyes i CC: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/CBSupineRearLateralRaise.html

2010-04-12 @ 08:44:31
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0