Utebliven konditionsträning

Emma tycker tydligen att det är perfekt att springa i vårregn. Jag gillar inte att bli blöt, kanske om dte är regn som är så lätt att det bara flyger omkring i luften, men igår regnade det på riktigt. Jag hade sen tidigare bestämt med min kärlek att vi skulle åka iväg och springa 8 km i ett motionsspår. Underbart härligt! Men nä'r klockan närmade sig 18 så avstyrde vi de planerna och åkte hem och spanade in fitnesstjejer på internet istället... och mös så klart! Till skillnad fårn regn och ljummen temperatur så springer jag faktiskt mycket hellre i gassande sol och 35grader varmt, men alla är vi olika. Efter många månaders uthärdande har jag inga problem alls med att prestera i hetta längre. i somma rska jag springa på mallis!

Idag blir det nog ingen träning. jag känne rinte ritkigt för det och jag har en himla massa att göra i och med att jag hade min sista intervju för uppsatsen imorse och deadline om en vecka... Stressigt värre, men ändå verkar jag vara handlingsförlamad. Knepig kombination det där... Annars har jag faktiskt lite plane rpå att utöka min konditionsträning med intervallträning också... I de fruktade backarna. Alla tjatar ju om att backträning is the shit, så jag får väl testa om så verkligen är fallet... dock är jag lite orolig för mina ben, men det går nog bra. En gång i veckan borde jag kuna springa i alla fall, eller kanske 2... coh köra corsstrainer däremellan. har faktiskt fått in snitsen nu sådet är sjukt jobbigt...

Kommentarer
Postat av: emma s

Backträning iiiis the shit :D

2010-04-29 @ 14:58:07
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0