30 minuter...

30 minuter härdade jag ut på crosstrainern, eller tydligen är den en maskin som heter AMT. Med den kan man i alla fall välja precis själv var man ska göra. man kan stå och trampa upp och ner, ta jättekliv framåt, göra cirkelformade rörelser, raka rörelser, m.m.m. Jag tycker den är mycket behagligare än de vanliga crosstrainers som finns på gymet för de har alldeles för kort rörelse för benen. idag var det i alla fall sjukt jobbigt. Kanske inte så konstigt i och för sig i och med att jag inte stått på maskinen sen i våras. Mina ben blev till gele och orkade ingenting så jag fick sänka motståndet successivt genom passet. Det kändes ändå som att jag fick en ganska bra träning och nästa gång kommer jag nog klara att ha lite mer motstånd. Just nu är jag bara nöjd att jag härdade ut! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Najs! Låter som att du är riktigt på G!

2010-08-31 @ 16:59:36
URL: http://www.annoula.se
Postat av: emliscious

alla mördarmaskinen i en och samma alltså..., FY FAN!! haha ;/ men yez- bra I know!! du är verkligen på gång =)

2010-08-31 @ 19:32:29
URL: http://www.emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0