Ett sent, men bra, benpass avklarat...

Det blev ett sent träningspass igår, mellan kl 21-22, men det var riktigt härligt. Förut tränade jag ofta vid den tiden, men numera så blir det alltid kring kl 18. Dax för ben igen och den här gången blev det knäböj i smithmaskinen. Det kändes riktigt bra. Körde på tills jag höll på att inte komma upp igen. Dock så känns det som att den ställningen jag står i när jag kör i smithmaskinen inte är riktigt naturlig så vill testa ned fri stång snart igen och testa gå långt ner med den för det har jag inte gjort. När jag kör i smithmaskinen kör jag verkligen så långt ner det går, sitter på huk. Känner inte av det i musklerna, men det går ju inte att komma upp så det måste vara bra. Känner mig matt i benen efter ett set. Benpressen blev ytterligare lite lättare än förra gången. Det kändes inte särskilt tungt, men det tog bra efter ett tag. Ritkigt nöjd är jag med passet. Alla övningar kändes bra! =)

Igår hade jag förresten värsta supersuget efter godis och mycket mat. Kände sosm att jag höll på bli galen. Men 2 st Pepsi max, nötter och torkad frukt räddade mig innan det var dax för middag. =) Tur det, ätardagen börjar inte förrän ikväll och sen hela lördag.

Motion: Promenad 75 min
Styrketräning Ben: 3 x knäböj i smith 41 kg, 3 x stående vadpress 106-115-115 kg, 3 x benpress 160 kg, 3 x liggande bencurl 50-45-45 kg, 3 x sittande bencurl 63 kg, 3 x benspark 63 kg (drop sista)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack:)

2010-08-27 @ 13:34:51
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Malin

Wow, det ser tungt ut! Kul men tungt :) Ska dra iväg till gymmet nu. Fredag kväll är det ganska ensamt där, haha!

2010-08-27 @ 20:08:56
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0