Upp som en sol, ner som en pannkaka...

Efter att ha suttit ute och kollat på en fotbollsmatch igår så blev det dax för gymet, lite senare än vanligt. Jag var väldigt peppad med tanke på att passet innan hade gått så väldigt bra och det senaste bröstpasset också gick mycket bra (om jag kom ihåg rätt). Tyvärr hade jag inte alls samma känsla i det här passet. Istället för att känna mig stark så kände jag mig svag och trött och orkade inte alls särskilt mycket. Körde i alla fall ett set på 55 kg i bänken men det blev bara nån enstaka repetition. När det var dax för axelträningen var jag redan väldigt slut i axlarna men kämpade på ändå. Hantelpressen kändes väldigt tung, men som tur var hade jag bra passning. =) De andra övningarna gick lite bättre. Jag hade dessutom väldigt svårt att känna nån kontakt under hela passet vilket kändes lite trist. Allt som allt var det väl ändå ett okej pass, men absolut inget superpass som jag hade väntat mig. Men men, det är bara att samla nya krafter och göra om. =)

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 3 x bänkpress 50-55-50 kg, 3 x sned bänk i smith 36 kg, 3 x flyes, 3 x hantelpress 14-14-12 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 4 x sidolyft med hantlar 9-8-7-6 kg, 3 x framåtlyft med hantlar 6 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0