Avslutar året på bästa sätt...

... med närmre 12 km i skidspåret, längsta åket hittills den här veckan. Fint väder, perfekt temperatur, härligt sällskap och grymma skidor. Vi gled fram på snön och jag hade kunnat ta en 5 km-runda till när i var vid slutet av milspåret, men istället blev det ett avkortat varv på 2,5:an, alltså totalt närmre 12 km. Hoppas verkligen att snön håller i sig i Göteborg och att det finns bra skidspår att åka i för jag har verkligen fått blodad tand!

Resten av nyårsafton kommer att spenderas hemma hos föräldrarna. Igår bjöd jag och pojkvännen på 3-rättersmiddag och idag ska mina föräldrar försöka överträffa den måltiden. Annars blir det ganska lugnt i och med att vi ska sätta oss i bilen och åka hem vid 7-tiden imorn bitti. Önskar att jag kunde packa ner och ta med mig det skidspår som finns här till Göteborg, men det blir nog lite trångt i bilen tyvärr.... men men, det ska bli skönt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst heter det ju! =)

Hur som, Gott nytt år allihopa. Ha riktigt kul ikväll så laddar vi inför ett grymt träningsår 2011!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Du är väldigt inspererande!

2011-01-02 @ 22:17:12
URL: http://sossosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0