Äntligen känns det som bra benträningen

Ungefär så här döende kände jag mig typ hela benpasset som jag körde i lördags... okej, kanske mest när jag körde utfall... Sån fruktansvärt jobbig övning trots att jag har nästan obefintligt med vikt! Det gav resultat också. Jag sitter här med grym tränigsvärk i ben och rumpa... det blir bara mer och mer och det gör ont när man trycker på benen och det är svårt att sätta mig ner utan stöd. På sistonde har jag inte fått så mycket träningsvärk när jag kört ben så det känns härligt att den är tillbaka. Kanske var det nya Rage Nitro som gjorde susen? Den kändes jättebra, men nästa gång ska jag nog ta en lite mindre dosering. Övningarna som ordnade den här finfina träningsärken var benpress, utfall, stående vadpress, liggande lårcurl, benspark och sittande lårcurl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0