Det blev som jag sa...

Jajamensan! Det blev ett grymt ryggpass också! Redan från första övningen gick det väldigt bra. Superbra kontakt och det sved rejäääält i ryggmusklerna när jag körde strikt och noggrannt i rodden. Så himla skönt! Tog precis där jag hade fått ont tidigare av shoppingen så det var riktigt skönt att få jobba igenom där lite. Jag körde faktiskt precis samma pass som veckan innan, fast den här gången var det andra grejer jag gick och smådrog i emellanåt. Det blev 5 kg mer på T-barsrodden. Inte särskilt tungt kanske, men med uppemot 20 reps så tar det fint. Latsdragsövningarna gick ganska bra. Inte super, men helt okej ändå. Sen mosade jag ur den helt med att köra chins med hjälpvikt i dropset. Började inte särskilt tungt ens en gång men det tog riktigt bra. Ett till härligt pass!

Motion: Styrketräning Rygg: 5 x rodd 40-45-45-45-40 kg, 3 x latsdrag 47 kg, 3 x t-barsrodd 15 kg, 3 x latsdrag V-handtag 49 kg, 2 x chins med hjälp i dropset, 3 x ryggresningar, 3 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0