Mycket prat, lite action...

... ar det varit på träningsfronten den senaste veckan... Väldigt naivt trodde jag redan i torsdags att jag skulle kunna sätta igång med träningen igen, men under eftermiddagen kände jag att det faktiskt inte alls skulle funka. Jag var fortfarande sjuk. Samma visa var det på fredagen.Jag var kanske inte sjuk helt och hållet, men tillräckligt för att inte kunna träna. Det är den mest irritersamma sortens sjukdom tycker jag. Det här mitt emellanläget. Man är inte sjuk nog för att bara ligga och kurera sig, men inte frisk nog för att faktiskt göra nått roligt, dvs träna och må riktigt bra. Samma tankar om träning slog mig även i lördags men efter att ha arit ute och frusit i fredags kväll var jag fortfarande inte fit for fight för gymet. Robyn var dock grym så det var helt klart värt att vila en dag till. Samma visa var det igår... Idag däremot så finns det ingen återvändo. Jag är kanske inte i perfekt skick, men nu ska det ske. Ikväll ska jag gymma! Rygg eller axlar, det är frågan... =)

Trots att det inte har blivit någon träning har jag haft en grym helg i alla fall. Började med Robyn på Trädgårn i fredags. Mycket bra helt klart. Sen sista julklappsshoppingen i lördags och mys på stan... Igår blev det räkmacka på Heaven 23, jul på Liseberg och sist söndagsmiddag med julklappsutdelning hos min pojkväns familj. Massa fina grejer! På onsdag åker i upp till min familj för att fira jul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0