Värsta grymma passet!

Igår kände jag mig stark. Igår fick jag konstakt. Igår blev mina axlar så mosae att de bara skrek efter mercy. och det var underbart! Det gick så himla bra! redan i hantelpressen kände jag att jag hade mer kontroll och kunde pressa på. Funderade på att ta en tyngre vikt men det får bli nästa gång kanske. Sidolyften ökade jag 1 kg och dt kändes som rätt vikt. Varför har jag fjantat på med de lägre för? Sen tycker jag attd et är riktigt skönt och tar sjukt bra i den övningen om man avslutar med nått set med en lätt vikt. Svider rejält! körde upprätt roddockså som jag aaaldrig kör numer och den kändes väl okej. Inte super, men okej och det var kul emd lite variation. Bäst av allt var nog mina dropset i axelpressmaskinen. Där kan man snacka om mjölksyra och jag orkade ändå pressa på mer än vanligt. Sjuuukt skönt.

Nu ska jag sticka iväg och hämta brorsan som kommer med nattåget från Östersund. Det blir shopping idag på dan och sen ett armpass efter det. Härligt härligt!

Motion: Styrketräning Axlar: 4 x hantelpress 15-15-15-13 kg, 5 x sidolyft med hantlar 9-9-9-5-5 kg, 3 x upprätt rodd, 3 x framåtlyft emd hantel 7 kg, 4 x axelpress i maskin 30-30-30-25 kg dropset, 3 x baksida axlar, 3 x situps

Kommentarer
Postat av: emliscious

härligt!!!

så ska det kännas!!!!

2010-12-10 @ 10:12:53
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: emma s

wohohoho... griiimi! Gymma hårt! x)



vi SES imorn! :D

2010-12-10 @ 15:07:47
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0