WTF!

Jag är så sugen på träna! Jag är jättemotierad efter all inspiration jag fick på Fitnessfestialen i helgen och jag är sjukt sugen på att testa min nya Rage Nitro igen... men tji fick jag, så blir det inte... Jag har nämligen blivit sjuk istället. kan det vara min ständigt sjuke pojkän som tillslut lyckats smitta mig, min brorsa som mådde dåligt hela helgen han var här, eller har det helt enkelt blivit min tur nu? Så himla typiskt i alla fall! Jag har ont och det kliar i min hals, jag har ont i huvudet och är sjukt trött hela tiden... orkeslös. Igår låg jag hela dagen i soffan utan att göra nånting. idag måste jag dock tvinga iäg mig ner på stan till min jobbcoach... Jag hoppas att jag är frisk tills imorn för då är det jobbinterju som gäller.

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte roligt att vara sjuk när man vill träna! Hoppas du blir frisk snart så du får användning av träningssug och ny motivation! Själv ska jag också på jobbintervju imorgon, och till jobbcoachen på fredag! Håller tummarna för oss! :)

2010-12-14 @ 11:40:15
URL: http://stayfittn.blogspot.com
Postat av: Johanna

Therese: Lycka till på jobbintervjun imorgon. Hoppas i båda får jobb snart! =)

2010-12-14 @ 11:58:11
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Noooes :o trist! jag kände mig oxå bra hängig igår, men nu börjar det ordna upp sig! Hoppas det gick bra hos coachen o lycka till på intervjun! :D

2010-12-15 @ 10:12:03
URL: http://fitmyslef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0