Nya rekord, och nederlag...

Seg, seg, seg var jag idag när dte var dax för träning, trots min motivation på burk... seg i knoppen liksom... men träningen gick i alla fall bra, åtminstonde styrketräningen. Började med dips och kunde göra en mer än jag gjort förut = nytt rekord. Sen så orkade jag inte köra bänkpress för det har gått så segt på sistonde så fick bli bröstpress i maskin... gick bra men var tuuuuungt. Hantelpressen gick ostadigt. På triceps blev det nya rekord... testade höja pushdowns och det gick rätt bra. Körde den tyngre vikten på två set. Mycket nice! =) Nytt rekord där med! sen när jag skulle springa blev det andra visor... mina vader var så sega sen gårdagens springning så de ville inte alls. det var tungt, trött i benen och jag fick håll nästan direkt... men jag härdade ut i 3 km sen var jag tvungen att avbryta och gå... så gick en halv kilometer innan jag testade springa igen, tyvärr kom hållet tillbaka på en gång så gav upp när jag tagit mig ytterligare en halv kilometer. Ja, det fick väl duga!

Motion: Springa 4 km (springa 3, gå 0,5, springa 0,5)
Styrketräning Bröst & Triceps: 2 x 16-7 Dips, 4 x bröstpress 49-42 kg, 3 x sned hantelpress á 15 kg, 3 x pecdec 28 kg, 3 x pushdowns 60-55 kg, 3 x rep över huvudet 35 kg, 3 x enarmspushdown 17,5 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

tyckete ändå det var mest framgångar och rekord =)

2010-02-12 @ 20:07:51
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Anna

Bad days suger... Men fokusera på allt det grymma med din träning!

2010-02-13 @ 18:23:20
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0