Perfekt start på veckan!

Aaaah... imorse drog jag till gymet och sprang igen. Är rätt peppad på det här med att springa just nu. Det känns rätt bra. Jag var inställd på att klä sträckan från förra veckan (8km) och det gjorde jag. En mil tog jag mig, även fast de sista 2 km kändes rätt sega... Det är inte att det är jobbigt att springa egentligen, utan mest att det tar sån tid om man ska springa lite längre stund. Jag fasar för när jag ska nå mitt mål... kommer va tvungen att stå på löpbandet i 1,5 timme ungefär. Det är verkligen fruktansvärt länge... 30-45 min tycker jag känns helt okej, men allt utöver det är bara segt, segt, segt... Dagens pass gick i alla fall bra. Jag kände mig pigg, orkade mycket, höll rätt bra tempo (10,92 km/h i medel), och det var just wonderful! =) Enda missen var när jag slog ner ipoden på golvet och var tvungen att avbryta allting... men men, shit happens. I eftermiddag ska jag köra ett bröst och tricpespass med roomien också... Lite galet att träna 2 ggr per dag, men nån gång ibland så går det bra tycker jag. Särskilt eftersom det är så olika saker som jag tränar. Det blir nog perfekt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0