Att ladda ur...

... sista tentan är skriven, sista plugget är gjort... för någonsin... Vad händer nu? Jo, sen min sista tenta (i onsdags) har jag varit totalt slut. Har legat nästintill däckad i soffan vareviga dag, trött som bara den... Har legat i sängen till 12 på dagarna och sen förflyttat mig till soffan, men undantag för träning (träning har man alltid ork till). Oavsett hur mycket jag har sovit har jag inte blivit piggare... Dessutom har ett stoooort munnsår brutit ut också. Munnsår får jag normalt sett bara om jag är sjukt stressad eller har sovit dåligt under en längre period, vilket jag inte gjort nån utan dem på sistonde. Efter en väldigt rolig festkväll i lördags och en bakisdag igår så börjar jag komma back on track, fast det var väldigt svårt att ta sig upp kl 9 imorse, men jag är glad att jag gjorde det för fick till ett bra löppass (mer om det sen). Jag skulle tippa på att det som skett är en rejäl urladdning. Alla måsten har släppt... 4,5 års stress är borta. Man blir trött helt enkelt... men tröttheten försvinner efter några dagar när man har laddat om igen... Ladda ur - Ladd om. Here I come! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0