Bara lite till.... liiiiiite till....

Ohooo, jag vet inte hur många gånger under förmiddagen som jag tänkte att jag kanske ska vänta med att gå till gymet och springa, eller kanske helt enkelt inte göra det alls... men efter en power nap så tviiiingade jag mig iväg för annars skulle det verkligen aldrig bli av. De första 2 km kändes rätt lätta, men sen blev det tungt och väldigt jobbigt... Tänkte ge upp vid 4 km, vid 5 km och hela vägen tills jag slutade så funderade jag på att ge upp... men jag härdade ut och tog mig en acceptabel sträcka ändå. Var visserligen tvungen att leka en hel del med hastigheten för att orka, sänkte ner till 10,2/10,3 km/h halva kilometrarna på slutet och mellan 10,7-11,0 den andra halvan. Rätt bra sätt att få tiden att gå faktiskt... Det är ju baaaaara en halv kilometer till, dvs 2,5-3 min och det är ju inte så farligt... Vid 8 km gav jag faktiskt upp, mycket nöjd med prestationen... Det kändes mer än okej. Trist bara att mitt nyvarande "mer än okej"-prestation ligger ungefär hälften av vad målet är... Det känns såååå otroligt långt borta... och jag är sååååå otrligt godissugen!

Motion: Springa 8 km

Kommentarer
Postat av: J

Powernaps är underskattade! Ha en grym helg!

2010-01-29 @ 17:42:03
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tror du kommer att klara målet! :)

2010-01-29 @ 20:14:56
URL: http://mylifemygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0