Det var ju det här med att springa...

Kommer ni ihåg i onsdags då jag sprang på morgonen? Jag trodde ju ett tag attd et var nått fel på hastigheten för det kändes så sakta och lätt... lätt som en plätt... sen kom visserligen verkligheten ikapp efter ungefär halva sträckan och jag insåg att så kansk einte alls var fallet... I alla fall, till sak. Imorse skulle jag springa igen och väntade mig en liknande upplevelse. Tji fick jag... Nu blev det ungefär motsatsen. Trodde att maskinen visade fel för det gick ju så fort och var så sjukt jobbigt redan från start. Den där jobbigheten satt i hela passet dessutom. Trodde att om jag bara härdade ut så skulle det nog släppa och bli behagligt att springa, men istället var det jobbigare än jobbigast hela tiden. Var till och med tvungen att stanna och gå efter 3 km... tänkte nästan byta till crosstrainer då, men jag är glad att jag härdade ut. Gick en stund och sen kunde jag springa 2 km till... sen gick jag en liten stund igen och sprang sista halvkilometern. Allt som allt är jag nöjd... Förhoppningsvis gör det här att det går bättre nästa gång! =)

Motion: Springa 5,5 km, Gå 0,5 km

Kommentarer
Postat av: Ebba

Duktigt av dig att stå ut hela passet =)

2010-01-18 @ 15:29:31
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0