Motivation på Burk funkar finfint!

Seg, segare, segast har jag varit idag. Det har inte blivit många vettiga saker gjorda... Jag och roomien gick på stan och hittad elite bra grejer... sen kändes det verkligen som att jag inte orkade träna. Var hungrig, trött och seg... men med några mackor i magen och min motivation på burk så kom speeden tillbaka och det blev ett riktigt bra pass tillslut! Nu har jag redan hunnit träna igenom hela kroppen den här veckan... Imorn blir det att testa springa lite igen innan mitt helgbesök kommer hit...

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 4 x latsdrag 47 kg, 4 x rodd 55-50 kg, 3 x T-bar +7,5 kg, 3 x chins med hjälp, 3 x scottcurl +10 kg, 3 x skivstångscurl (6-6-6) 17-14,5 kg, i superset emd 3 x skivstångsrodd 29,5 kg, 3 x ryggresningar 4 kg, 3 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0