Sista tentan någonsin avklarad!

Idag har jag skrivit mitt livs sista tenta! Så himla gött! Det blev väl inte den bästa tentan jag skrivit, men nu är det gjort så det får lov att duga. Har bara en hemtenta klar, men det gills inte för det är ju mer som en inlämningsuppgift... så idag har jag skrivit tenta, lunchar med mina klasskompisar, gått på stan (halva reapriset på stadium nu ju... mycket nice!) och gottat mig här hemma med godis, bad och tv. Mycket nice!

Imorn tänkte jag köra igång med träningen. Är riktigt sugen faktiskt. Funderar på om jag ska sätta nått mål... Är lite sugen på att sätta ett mål på en viss sträcka jag ska springa... Kanske utöka milen till 1,5? men det tar ju en hel evighet att springa...Hmmm... ja, det tål att funderas på helt klart! ska testa konditionen lite imorn i alla fall emd att springa en stund.


Kommentarer
Postat av: T

Hej Johanna. Skrev en undran men hamna på fel datum, 2009-12-24... Om du e nyfiken...

2010-01-13 @ 11:20:20
Postat av: Johanna

T: Jag vet... hos mig kommer kommentarerna upp direkt, oavsett vilket inlägg du kommenterat på... men jag ska ta mig en funderare på det där... sen ska jag svara! =)

2010-01-13 @ 12:23:51
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Ebba

Åh, vad skönt att vara klar med tentor!! =)

2010-01-13 @ 13:40:51
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: J

Grattis! Gud vad skönt! Jag har dock helt glömt bort vad du pluggar till? Var det något med ekonomi? Själv har jag minst 18 tentor kvar, säkert typ 30 till ;)

2010-01-14 @ 07:58:39
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0