Ett grymt bröstpass och okej bicepspass

Igår kom jag hem från Koster och myste ner mig i soffan direkt, så pass mycket att jag knappt tog mig iväg och tränade. Som tur var så kom jag upp tillslut och iväg till gymet, men fick lite tidspress istället. Träningen gick riktigt bra! Ingen bänkpress idag heller, men maskinen gick väldigt bra och jag körde flera set på 63 kg. Hääärligt! Höjde även något i snedbänken. Hela bröstpasset tog sjukt bra. Kände mig hyfsat stark också. I biceps kände jag mig däremot inte lika stark, men har känt mig ganska svag där ett tag nu. Det blev i alla fall bra piskning av dem också. Skivstångscurlen och hantelcurlen var det som tog bäst. Scottcurlen kändes seg och som att jag inte orkade mer, men ingen känsla i musklerna men i och med att det inte går få upp stången mer så måste de ju vara trötta.

I eftermiddag ska jag köra ett benpass. Ska bli riktigt härligt! Ben hör till favvopassen just nu.

Motion: Styrketräning Bröst & Biceps: 4 x bröstpress 56-63-63-63drop kg, 4 x snedbänk i smith 36-41-41-36 kg, 4 x flyes i CC, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x scottcurl 23 kg, 2 x skivstångscurl 24,5 kg, 2 x 21:an 14,5 kg

Kommentarer
Postat av: tf

När jag väl tränar så älskar jag det. Iallafall styrka, dock inte magen som skulle behövas mest. Synd att man inte har så mkt tid. Har du alltid tränat mycket? :)

2010-07-15 @ 14:07:42
URL: http://fliesandfire.blogspot.com/
Postat av: Johanna

TF: Mage är tråkigt att träna tycker jag med! =) Jag har tränat i ca 4 år nu.

2010-07-16 @ 09:20:48
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0