Första gympasset på evigheter!

Trots mina numera stora hinder (se föregående inlägg) så tog jag mig faktiskt iväg till gymet igår, och ska absolut dit idag igen. Axlar och triceps blev det igår och jag tog det hyfsat lugnt. Inte alls för tunga vikter och inte allt för många övningar. Jag ville bara komma igång igen. Jag har trots allt inte tränat ordentligt på nästan en månad. Alla övningar tog otroligt bra, men samtidigt kände jag att jag inte hade kraften att pressa ut det lilla extra. Visserligen verkar det inte ha spelat nån roll för idag sitter jag här med träningvärk i både axlar och triceps. Häääärligt! och mer sånt ska det blir! =)

Idag skiner solen och jag hade tänkt börja dagen med en morgonpromenad. När jag vaknade och såg att klockan var 10:35 så ändrade jag mig. Det känns inte helt okej att äta frukost närmre 12 (men 11 är helt okej), även om jag numera är arbets- och sysslolös. Iställer blev det till att äta en utsökt frukost. Vem vet, andan kanske faller på till en promenad nån gång senare!?! Gym blir det iaf garanterat! =)

Motion: Promenad 35 min
Styrketräning Axlar, triceps och mage: 4 x hantelpress 15-15-15-13 kg, 4 x sidolyft med hantlar 9-9-7-6 kg, 3 x stående skivstångspress bakom nacken 19,5 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 12 kg, 3 x pushdowns 20 kg, 3 x rep över huvudet 15 kg, 3 x benlyft i superset med 3 x situps

Kommentarer
Postat av: emliscious

hahaha BODY is the shit!!!



du e stark =)

2010-07-01 @ 12:08:09
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0