Busy times...

Det blev ett riktigt bra träningspass igår. Det började väl inte strålande direkt, men sen så ordnade det upp sig. Jag skulle testa på chins, men tog mig inte upp. jag fick inte till det helt enkelt... men bytte till latsdrag och det gick strålande. Körde 2 set på 63 kg med okej antal reps utan hjälp. Sen fortsatte det bra. Jag hade lite problem med ländryggen i rodden så hade lite lägre vikt, men det kändes rejält. Allt som allt ett riktigt bra pass!

Idag har jag inte hunnit med att träna. Har haft en evighetslång graduation ceremoni-träning på skolan och fotograferingar. Sen var jag även tvungen att hetsa runt på stan en sväng också. Har (hålle rpå) packar inför Mallorca och inväntar på att föräldrarna och lillabror ska komma hit. Då blir det fika med chokladfudgetårta som jag bakat och ikväll ska vi gå ut och äta. Imorn blir det full fart hela dan också. Nånstans måste jag lyckas fixa iordning det lilla tal jag ska hålla också... Busy times!

Motion: Styrketräning Rygg, baksida axlar, biceps: 4 x latsdrag 63-63-56-49 kg, 4 x skivstångsrodd 40-50-40-40 kg, 3 x enarmsroddmaskin, 2 x liggande baksida i CC, 2 x baksideflyes i CC, 3 x hantelcurls 15-13-13 kg, 3 x scottcurl 25,5-23-23 kg, 3 x ländryggsmasin, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: Emelie

MMMMmmmm tårta! :D

2010-06-08 @ 16:36:07
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0