Det gik oväntat bra...

Efter en mycket mastig hotellfrukost (den sista) så skulle jag bege mig ut på en promenad, samma som jag gick i tisdags och onsdags.. Men denhär gången fick jag för mig att börja springa några meter för att komma runt rundan lite snabbare. Trodde jag skulle få håll på en gång med tanke på att det på sin höjd gått en halvtimme sen jag proppade i mig mycket mat, men klarade mig häpnandsväckande långt innan hållet kom. Jag som alltid brukar få håll på en gång, särskilt om jag ätit nära inpå. Sen så varvade jag springa och gå resten av rundan och lyckades kapa över 20 minuter på tiden. 8,7 km på knappt en timme blev det tillslut och jag sprang minst hälften av sträckan. Det var en härlig runda, behagligt tempo och jag pressade mig inte någonting. Underbart! Nu blev jag sugen på att springa mera. Blir nog några liknande rundor på Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0