Good times...

idag bidde det ytterligare en bra start på dagen. Först god (och väldigt stor) hotellfrukost. Jag har ju svårt att fixa nån annan mat här eftersom det bara är ett rum så all mat måste ju köpas ute... så jag matar i mig så mycket som möjlig på morgonen så jag ska stå mig länge! =) Sen har jag varit ute ocg gått också. Gick samma runda som igår. Sååå härligt och skönt!

Good news förresten. Min uppsats vinner Malmsten Award for Best Thesis in Management! =) Gör definitivt allt slit värt mödan! Känns superskoj! =)

Strax ska jag ta filten och gå och lägga mig i Vasaparken och sola. Ogår försökte jag och Emma, men då blev dte bara mmolnigt så vi gick på stan istället. Nu ser det lovande ut. Sola och slappa lite och sen ikväll ska jag ha visning av pojkvän för morföräldrarna! =) hade behövt gå på stan och hittat en klänning till vpr graduation dinner, men det hinns nog en molnig dag! =) idag ska jag njuta av solen och trevligt sällskap (skynda emma)!

Kommentarer
Postat av: emma s

Wohoho (för både uppsatspris, hotelfrulle, sol och trevligt sälskapande) x)

2010-06-02 @ 17:56:15
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Ebba

Wow!! GRATTIS!! :D Vad duktig du är!!!

2010-06-03 @ 12:09:36
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Wiho! Sicken utmärkelse! Grattis!

2010-06-03 @ 17:49:23
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0