Strandsväng numero dos

... som man kan kalla det med en mix an svenska och spanska. Det inträffade i alla fall imorse medans alla partande tyskar fortfarande låg däckade. Mysteriet med tyskarna har löst sig. tydligen har resebyråerna någon sorts specialerbjudande nu iom VM vilket har resulterat i massvis av stora partytokiga killgäng. Ursäkta mig att jag inte jublar av glädje, men tyskar är inte alltid de lättaste att handskas med. Särskilt inte när de skriker och härjar, vägrar prata annat än tyska och antar att man själv också är tysk. Imorse var de dock borta (även om jag misstänker att några gjorde sina walk of shames) och jag kunde springa relativt obehindrat. Anledningen till att det endast blev relativt obehindrat är att det gick så sjukt tungt och var så jobbigt så det kändes inte alls obehindrat på något sätt. Idag sprang jag innan frukost och sist sprang jag ju på eftermiddan. idag var jag törstig och hungrig och rätt energilös. Jag sprang även kortare. Sist vände jag vid Balinaerio 1 och idag vid nr 4. Jag bor mellan 13 och 14. Det kändes som en lagom runda. Sprang mestadels hela tiden, men med rätt många (dock korta) gåpauser. Känns som att min kondition är körd i botten... Wooops! Måste göras nått åt. Men det blir jag jag kommer hem. Nu är dte bara underhållsträning/motion som gäller. Jag har fortfarande inte tagit mig bort till McFit men det kanske blir imorn. Funderar på att gå upp och köra ett pass med brorsans gummiband på rummet snart. Testdrog lite i det innan ochd et kändes mycket bättre än jag trodde.

Update: jag och brorsan bestämde precis att det blir McFit imorn innan middagen... By the way har jag även sett 2 kosttillskottsaffärer här alldeles i krokarna! Nice! Mkt nice! =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud vad skönt att vara utomlands =) Se till att njuta, haha. Här är sommaren långt borta (i jämtland alltså ;).

2010-06-15 @ 12:12:34
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Natalia

Hej!

Sugen på ny bloggdesign till sommaren? Köp en på min blogg, från endast 25 kr!

Titta in!!!

2010-06-17 @ 10:08:45
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0