Tankarna finns på annat håll just nu...

Ojojoj, det har verkligen inte blivit mycket bloggat på sistonde och gissa vad? Det kommer inte bli någon större bättring de närmaste 2 veckorna. Förra veckan var ju jag i Västerås och det blev ingen vidare träning. Den här veckan har jag fullt upp med examensaktiviteter m.m. och på torsdag morgon åker jag två veckor till Mallorca. Fast dit tar jag faktiskt med med löparskorna så kan det bli några springturer och promenader i alla fall. Dessutom så ska brorsan ta med sig nått gummiband så det kan jag nog dra lite i, om jag inte hittar nått bra gym vill säga. Det visar sig...

Igår blev det i alla fall träning och gud vad härligt det var! Axlar, Triceps och Mage! Sved rejält! Blir en 3-split nu så hinner jag köra igenom kroppen på söndag-tisdag innan jag åker. Ikväll väntar rygg, baksida axlar och biceps. Blir inte så mycket sagt om träningen just nu. Mina tankar är på annat håll! =)

Motion: Styrketräning Axlar, Triceps och Mage: 3 x axelpress 16 kg, 4 x sidolyft med hantlar 10-10-7-7 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 14,5 kg i superset med 3 x drag till hakan, 3 x pushdowns, 3 x rep över huvudet, 3 x situps i superset med 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Petra

Två veckor till Mallorca?!?! Så orättvist! :-(

Skämt och sido...hoppas du får härliga promenader och joggingturer där borta!

2010-06-07 @ 15:19:47
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Tove

Skönt att höra att någon mer än jag har lite annat att pyssla med än att träna och blogga ibland :) Trevlig resa!

2010-06-07 @ 15:42:48
URL: http://endorfinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0