Är huvvet dumt får kroppen lida...

... jag borde ha vetat bättre... Men det kändes ju bra när jag sprang i tisdags... nästan inget ont i benen och inget ont efteråt... Igår kände jag inte heller nånting... imorse när jaggick till skolan kändes det däremot rätt mycket... men jag tänkte att det var väl nått annat... så vad gör jag? Jo, naturligtvis tar jag mitt pick och pack och drar till gymet vid lunchtid för att springa... INTE en bra idé kan jag säga... Det gjorde ont i varje steg... så jag sprang lite saktare istället och inte lika långt som jag hade tänkt. Gav upp efter 5 km (för att få till en acceptabel sträcka, annars had ejag nog gett upp innan)... nu sitter jaghär och fortfarande gör det riktigt ont... Ja, vad ska man säga? Jag får skylla mig själv helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: emma

hehe, ja vad säger man... (6) det blir nog bra snart ska du se XD

2010-03-11 @ 18:22:13
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Vas

Regel nr 1 när det kommer till träning, vid minsta lilla smärta, träna inte den muskeln ;)

2010-03-11 @ 18:37:41
Postat av: Johanna

Vas: Nu skulle jag ju träna hjärtat och inte benen! ;) men I get your point! =)

2010-03-11 @ 20:05:10
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Vas

Glömde att du inte använder benen vid löpning, himla dumt av mig där ;D

2010-03-11 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0