Axlar och triceps

Igår hade jag nästan lagt ner planerna på att träna helt och hållet. Skulle göra det under dagen, men kom aldrig iväg. Men sen valde jag att gå hem och träna istället flr ut och ta en öl, så det hanns med i alla fall. Ett riktigt bra pass blev det också trots (eller kanske tack vare?) godisladdning. Jag körde lite andra grejer än mitt vanliga axelpass och det har jag tänkt fortsätta med. Hantelpressen återinfördes. Kändes väldigt bra, men orken försvann fooooort! Det smärtade så väldigt mycket i axlarna. Då känns det att man tränar!!! I love it! Triceps gick också väldigt bra. Åååååå styrketräning är såååå najs! =) Här är en bild när jagtar mig på magen! En liten axelmuskel ser man allt! XD

Motion: Styrketräning Axlar & Triceps: 4 x hantelpress 14-11 kg, 3 x stående press bakom nacken 19,5 kg, 4 x sidolyft med hantlar 9-8 kg, 3 x sidolyft i CC, 3 x liggande baksida i CC 12,5 kg, 3 x liggande baksidaflyes i CC, 3 x pushdowns 24,5 kg, 3 x viktplatta 15 kg, 3 x enarmspushdowns

Kommentarer
Postat av: emma

Du skulle lägga in en liten "feather"-effekt när du frilägger dina blider i Photoshop, så blir dom inte så "taggiga" :D



(försöker tipsa om ngt användbart, även om jag inte vet så mkt om marshmallowsfluff...) (A)

2010-03-14 @ 00:06:04
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0