Benen bar mig...

Idag var det dax att testa vingarna igen... att testa att springa kan man även säga. Jag har inte sprungit på 2 veckor... dte är inte så lång tid egentligen, men det känns som en evighet... Jag trodde attd et var upp emot en månad, men kollade Funbeat och såg att det bara var drygt 2 v... Mystiskt... i alla fall var syftet att se om jag fick ont i benen när jag sprang... och det fick jag inte (kors i taket)!!!! Så jag sprang hyfsat lugnt och rätt kort, men lagom sträcka. Det var inte ansträngande, bara skönt att få flyga fram lite på löpbandet. Jag gillar ju att springa på löpband, men när jag var ute och gick förut idag så fick jag ett otroligt sug efter att springa ute... Det var helt underbart väder! Så snart får jag väl testa på det... men nu blir det några dagars vila från löpandet så jag inte överanstränger mina ben... Tidigast måndag kanjag springa igen, om jag inte har för mycket träningsvärk efter morgondagens planerade benpass vill säga!

Motion: Promenad 65 min, Springa 5 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0