Bra eller anus?

Jag vet inte riktigtvad jag ska säga om gårdagens pass faktiskt. Vet inte om det ska klassas som bra eller dåligt... på den dåliga sidan kan jag ju säga att jag var rätt så svag. Orken fanns inte där och vikterna kändes ovanligt tunga så jag gick ner lite på vissa övningar vilket aldrig är roligt... Vill ju bara öka! =) På den braiga sidan kan jag säga att jag fick väldigt bra kontakt, särskilt i biceps och roddövningarna, och jag äääälskar kontakt. Även att jag redan nu känner av lite lätt träningsvärk i både ryggen och biceps... Så var det bra eller dåligt? Vem vet? Men det är ett steg på vägen i alla fall! =)

Idag är planen att köra axlar och mage. Har inte tränat mage på länge nu... eventuellt tänkte jag också stå ett tag på crosstrainern efteråt, om jag inte tar mig ut på promenad nån gång under dagen vilket är väldigt tveksamt... Imorn kväll kommer mina föräldrar hit och stannar över helgen såjag måste klämma in hela veckans träning innan dess... eller ja, det blir ju mindre träning än vanligt... men träning varje dag fram tills dess i alla fall! Sen blir det bara att umgås, ha det gött och äta gott! Emma ärar mig också med en veckolång visit från imorn kväll. Det kommer nog att bli en bra helg det här!!!! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Biceps: 3 x chins med hjälp, 3 x latsdrag 56-49 kg, 4 x skivstångsrodd 40-35 kg, 3 x maskinrodd 45 kg, 4 x scottcurl + 10 kg, 4 x skivstångscurl 24,5-22 kg, 4 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0