Efter ett besök på löplabbet...

Min ena roomie (Emma) och jag har idag tagit oss en liten sväng förbi Löplabbet... Jag för att köpa skor eller få tips för att slippa få ont i benen när jag springer... hon för att köpa nya skor punkt. Förväntningarna låg på topp. Äntligen skulle vi träffa proffsigt och kunnigt folk som förstod oss, visste vad vi ville ha och kunde hjälpa oss. Förväntningarna upplevdes INTE kan jag meddela. För det första så fick vi världens torrboll som skulle hjälpa oss... Okej att folk kan ha olika sorters humor, men nått måste man ju ändå tycka är roligt... Kanske inte allt vårat härjande (som iof är rätt mycket) passade men nått måste ju ha varit kul. näe, istället hade han snarare en otrevlig attityd hela tiden. För det andra så fick jag bara fuuuuula skor hela tiden... inte det att de var rosa eller så utan de var rent ut sagt fula. För det tredje så var han okunnig. Jag ville veta hur sensorn som man kunde ha i skon fungerade, vilket han inte hade en aning om, inte var intresserad av att kolla upp och inte för sitt liv kunde förstå varför jag skulle vilja veta det. För det fjärde så var han inte mycket till hjälp över huvudtaget annat än att han var ganska bra på att bära skor fram och tillbaka. Inga tips eller råd varken gällande skorna eller löpning kunde han ge... För det femte, sjätte, sjunde... Ja, sen finns det säkerligen massa andra saker att klaga på också... men jag orkar inte skriva ett allt för långt inlägg just nu... Jag måste återgå till att transkribera morgonens intervju... Min slutsats var i alla fall att han inte var speciellt kunnig, inte alls service-minded, noll förståelse för oss som kunder, och av det han erbjöd min rätt begränsat utbud. Förhoppningsvis hade vi väl bara otur... Hur som helst så kom Emma hem med ett par toksnygga skor (trots att de var rosa) och jag kom hem tomhänt... ska testa på mina befintliga skor snarast möjligt istället. Kanske imorn...

Kommentarer
Postat av: emma

finns ju ett till Löplabb här i stan, kanske är mindre torrbollar där...! :D (A)

2010-03-26 @ 12:28:04
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: japp, kanske det kanske... ligger väl i en tennisbutik.. men nu ska jag testa mina skor lite för jag gillar dem... funkar dte inte får jag väl gå och köpa de där fula då...

2010-03-26 @ 13:14:28
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0