Intensiv helg...

Det har varit en intensiv helg som startade redan i torsdags eftermiddag när mina föräldrar kom hit. Så helgen har bestått av att gå runt med dem över hela stan, shopping, gå vid havet (mycket gående med andra ord, lite ont i fossingarna nu), musikal (Guys & Dolls), bio (Shutter Island), massor av mat (vad sägs om sopplunch med tårtbuffé, tapas, grekiskt och massa annat gott?) och mycket trevligheter!

Igår morse åkte de hem så då kunde jag återgå till det normala... med andra ord gymet bland annat... eftersom jag kände mig lite krasslig tidigare i veckan så skjöt jag upp benpasset tills igår... Igår bleb det ett ganska snabbt och effektivt pass. Jag testade på att göra utfall i smithmaskinen för första gången. Gillar inte riktigt den där känslan av att sitta fast, men det gick rätt bra ändå efter nått set... Jag får nog träna lite mer på det innan jag får in snitsen,men det kändes som att det tog rätt bra trots att jag barakörde med stångens vikt. Ska fortsätta med det och trappa upp lite eftersom det känns bra... är lite orolig för min rygg i alla såna där övningar där man har vikt på axlarna... men det kändes bra igår i alla fall. Träningsvärken börjar redan göra sig påmind! Häääärligt och välkommet! =)

Motion: Styrketräning Ben: 3 x benpress 270 kg, 3 x utfall i smithmaskin 30 kg, 3 x liggande lårcurl 50 kg, 3 x sittande låtcurl 70-63 kg, 3 x benspark 70-49 kg, 3 x st. vadpress 106 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0