Jag lever...

Igår blev det träning... men kände mig så seeeeg och osugen och hela passet gick väl ungefär likadant. Det mesta var tungt, segt och kändes halvdant. Men jag tror ändå att jag fick till ett rätt bra pass som "tog". =) Så mycket mer finns dte väl inte att säga om gårdagens pass.. Vad jag däremot väldigt gärna skulle vilja göra är att springa... men mina ben gör fortfarande ont... åtminstonde högerbenet... känner det speciellt när jag tartyngre kliv, typ ner för trappor och så där... funderade på att gå på spinning istället (kors i taket) men de enda 30 minuterna (tror inte jag orkar mer, om ens det! Cykling är så sjuuukt jobbigt) går igår och idag och idag kan jag inte... kanske ställer min på corsstrainern nån dag istället,men även den kändes sjukt tung igår när jag värmde upp... =S

Motion: Styrketräning Bröst & Triceps: 5 min crosstrainer, 3 x bänkpress 50 kg, 3 x bröstmaskin, 3 x pecdec 35-28 kg, 3 x pushdowns 25 kg, 3 x frenchpress 24,5 kg, 3 x enarmspushdowns 10-7,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0