Några dagar utan träning...

... och det känns som att jag elt har kommit ifrån det här med att träna. Senast jag tränade var i torsdags, men det känns som en evighet sen. Jag har vilat i tre dagar, men det skulle lika gärna kunna vara 3 veckor. Kanske är det vad som händer efter en 2-dagars partyhelg med rejäl efterfest? men idag blir det i alla fall träning. Har en träningsdejt inbokad kring kl 18 och så funderar jag på om jag inte borde springa lite vid lunch... Inte så långt, lite lagom så där...Vi får se helt enkelt! Till gymet ska jag i alla fall tillbaka! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har de kommit en ny träningsblogg. så lägg gärna kommentarer av vad du själv vill läsa i den..



ps dom där partyhelgerna kan vara förjävliga i bland men väldigt skoj:)

2010-03-01 @ 11:31:36
URL: http://trainingforme.blogg.se/
Postat av: Vas

Gött! Gymraggning är optimalt för muskelbygge =D

2010-03-01 @ 14:25:29
Postat av: Emma

hahaha, har du statistik på det där "Vas"...? :D

2010-03-01 @ 18:56:50
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Vas

OM jag har ;D

2010-03-02 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0