Totalt utsvulten och i stort behov av mat

Herregud! Igår vaknade jag upp totalt utsvulten, trots nattsnacksande på godis och chips när jag kom hem efetr krogen... Jag var tvungen att springa upp och mosa i mig så mycket mat jag bara kom över... Efter en sväng på TUR-mässan så inföll sig en liknande känsla igen... Då blev det till att snabbt springa ner till paprika och köpa en bamse-pastasallad ochsen trycka i mig 3 bars. Sen blev jagmätt kan jag lova... Så mätt att det knde sosm att jag inte kunde röra mig förrän vid kl 11 på kvällen (åt vid 4). Som tur var så skulle jag inte göra nått ansträngande heller... Tokigt det där att man kan bli så sjukt hungrig ibland, trots att man egentligen inte alls borde va mer hungrig än normalt. Jag blir helt svag i kroppen och kan verkligen inte tänka på nått annat än mat!

Men men... hur som helst så var jag och tränad ei lördags... Ett helt okej benpass... testade mg på knäbök igen och jag klarade av 3 x 20 på 60 kg utan några problem alls. Kanske borde testa att höja, men är orolig för ryggen så vi får se... men det känns inte som att det tar så bra på benen... Sen körde jag och Emma ett boxpass också... Sats var snälla nog att låna ut en iPod till oss så vi kunde poppa på järnet och då blev ju givetvis slagen lite hårdare. Skoj skoj! Nu har hon dock övergivit mig för en vecka eller två... mem det gör inget för på onsdag/torsdag åker jag upp till Östersund och familjen för att fira påsk!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, äta bör man ;) (y)

2010-03-29 @ 16:15:20
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0