Bra kontakt, men dålig ork

Jag hade inte mycket ork igår på träningen. Kände mig så kraftlös vilket märktes främst på pressövningen i smithmaskinen. Lunde inte alls ta lika mycket som vanlig och det kändes otroligt tungt. Axlarna kändes dock rejält mosade efter mina tre övningaroch baksidan efter 2 till. Mage har faktiskt blivit roligare att träna nu när jag har kört kombinationen benlyft-situps några gånger. Det känns så otroligt mycket! Så det blev väl ett okej pass ändå i och med att jag fick grym kontakt, men minus att jag kände mig så kraftlös.

Igårkväll kände jag att jag hade lite, lite, lite ont ihalsen. Imorse var det mer och även ont i huvudet. Jag hoppas att jag inte ska bli sjuk nu. Idag hade jag planerat att köra ett pass på crosstrainern och träna rygg och biceps. Vi får se hur det blir med det lite senare...

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Axlar & Mage: 4 x press bakomnacken i smith 26 kg 4 x stående skivstångspress 24,5 kg, 4 x hantellyft åt sidan 9 kg, 3 x hög rodd, 3 x liggande baksideflyes i CC, 3 x benlyft i superset med 3 x situps

Kommentarer
Postat av: emma s

Skoj att du börjar gilla magträningen x) se till att inte bli sjuk nu bara...! Go, go, go..! .cher.

2010-05-04 @ 11:36:53
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Ebba

Håller tummarna för att du ska slippa bli sjuk!! =)

2010-05-04 @ 13:45:45
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0