Ett totalt värdelöst uselt träningspass

Trots min superba mentala laddning inför träningspasset igår blev det ett riktigt pisspass och sjukt irriterad blev jag också av att det gick så dåligt. Klarade visserligen 2 chins och sen några med hjälp, samt 1,5 och några med hjälp i nästa set och 1 plus några med hjälp i sista setet av chins så det var väl helt okej. Sen körd ejag några i maskinen där man kan dra bort lite av sin vikt också. Det kändes dock inget i musklerna, men när det var dax för latsdrag var jag totalt slut. 63 kg var omöjligt. 56 gick med nöd och näppe... men det kändes inte just i musklerna det heller. Hatar när det inte känns. Då känns det som att träningen är totalt meningslös. Rodden kändes inte heller nått bra, sen försökte jag mig på skivstångsrodd men det var bara att ge upp. Maskinrodden kändes väl okej, det enda, men det blev lätta vikter och många reps. Bäst på träningen var i alla fall magövningarna som tog riktigt rejält. Nej, sjukt missnöjd är jag. Så nu är det bara att ladda om. Gör om, gör rätt...

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Rygg, baksida axlar & Mage: 5 x chins, 3 x latsdrag 56-49-42 kg, 3 x rodd 55 kg, 3 x maskinrodd 42 kg, 3 x liggade baksida i cc, 2 x baksideflyes, 3 x benyft i superset emd 3 x situps, 3 x ländryggsmaskin, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jovisst, kl 5 går för mig. Har ändå inga planer på hela dagen. :)

2010-05-20 @ 13:23:09
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Emelie

Japp kl 5 utanför sys. Blir bra. Ses sen!

2010-05-20 @ 14:03:38
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0