Kors i taket...

Idag blev det löpträning, men inte de 8 km som var planerade sist utan jag sprang här hemma i krokarna istället. hade tänkt springa/gå 5 km med tanke på hur dåligt det gick sist jag försökte mig på att springa... men som genomett under gick det bra idag. Jag blev liksom aldrig trött. Benen bara rullade på. Ett tag kändes det som att jag skulle få håll så då sänkte jag farten något så det kändes inte som att jag sprang fort över huvudtaget, men lyckades ändå hålla en medelhastighet på åtminstonde 10,3 km/h vilket kändes helt okej (mer än förväntat). Som vanligt när det går bra att springa så får man sån mersmak, men nu ska jag verkligen inte springa på ett tag... kände lite, lite i benen och om jag springer för nära inpå måste jag vila så himla länge omjag får ont... Nej, istället får det bli crosstrainern som jag får konditionsträna på... springa ska jag inte göra förrän det närmar sig helg igen!

Motion: Springa 6 km

Kommentarer
Postat av: emma s

x

2010-05-01 @ 18:10:29
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: J

Om morgonträningen: Jag vet inte faktiskt. Om jag får spekulera lite så kanske det kan vara en vanesak, eller så funkar det för en del, för andra inte. Kroppen kan ju vara seg på morgonen, den har liksom inte hunnit vakna och den har inte fått någon energi på flera timmar. Även om man äter innan så tar det ju ett bra tag innan den energin når ut.

2010-05-01 @ 23:30:59
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad duktigt av dig :) Visst är det skönt när allt bara flyter på? Man känner sig grym ;D Haha.

2010-05-02 @ 10:10:54
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0