Styrketest på gymet

Igår hade de nån sorts army-dag på gymet med krigsmålad personal och diverse olika combat-klasser och sånt... Inget för mig med andra ord. Vad som däremot var kul var att de hade olika styrketester som man fick tävla i... Grenarna var chins, plankan, jägarvila och armhävningar. Jag ställde upp i allihopa och det var riktigt roligt.

Chins 2 st
Plankan 3:16
Jägarvila 2:36
Armhävningar 25 st

Är riktigt nöjd med chinsen och armhävningarna. Särskilt med tanke på att träningsvärken i axlar och triceps inte var nådig! Med de resultaten klådde jag de andra tjejerna. Får se om de höll i sig hela kvällen. Lite sur blir jag allt att jag inte kan tagga till och gå all in. Jag ger liksom upp när jag har klått den som hade bäst. är säker på att jag kunnat stå längre i både jägarvilan och plankan... Men men... Det var himla kul att vara med. Min love fick dessutom grymma resultat och slog de andra killarna med hästlängder! Vi var bäst! XD Nu är dte bara att vänta på vinnarsamtalen! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter kul! Spottade förövrigt dig imorse när du p-walkade(?) förbi kapellplatsen.

2010-05-12 @ 09:30:31
URL: http://emelieullberg.se
Postat av: SuperSHEro

Sweet! Bra jobbat!

2010-05-16 @ 00:26:12
URL: http://supershero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0