Vila, vila, vila...

De senaste dagarna har det inte blivit någon träning. I fredags vaknade jag med välidgt ont i halsen... Det gick över till kvällen, men kom tillbaka nästa morgon igen och så har det varit hela helgen. Idag vaknade jag tack och lov smartfri i halsen. Har haft stora träningsplaner hela helgen, men inget har blivit av. I lördags blev det en promenadoch jagskjöt upp benträningen till söndan... Söndagen blev det samma sak. Klev iof inte upp förrän efetr kl 2, men hade planer på en långpromenad och benträning, men det blev inte av då heller. Igår hade jag noll ork att göra nånting. Kände mig lite småsjuk... så ingenting har hänt här... men idag vaknade jag på topp men lite trött, och gav mig ut på en promenad. Eftersom jag irrade runt mest så blev den lång. I 90 härliga minuter var jag ute. såååå skönt! snart väntar styrketräning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mina krafter är helt puts väck, men det beror på all satans pollen!

2010-05-18 @ 14:17:56
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Vas

Du är småsjuk ganska ofta du :/

2010-05-18 @ 15:15:44
Postat av: Johanna

Anna: vad jobbigt med pollenallergi!

Vas: ja, nu på sistone har det varit mycket...

2010-05-18 @ 16:48:34
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0