Det finns nog liiite muskler trots allt...

Idag har jag längtat och gruvat mig för att gå till gymet om vartannat. När det väl är dax för träning har jag inte nått riktigt sug längre... men jag tog mig i alla fall iväg till gymet idag också, och det blev ett halvdant pass, som vanligt på sistonde. Idag var jag även sjuuukt sugen på att ta min ätardag torsdag-fredag istället för fredag-lördag... men jag lyckades hålla mig men det var på håret... bra av mig, däremot blev det inget strålande pass. Orken fanns inte där helt enkelt.

Testade att köra lite bänkpress först, men det kändes så värdelöst att jag gick vidare till en maskin istället direkt. Där kändes det ganska bra. Det kändes faktiskt ganska bra i alla bröstövningar. Jag fick inte superkontakt, var inte särskilt stark heller, men det kändes ändå bättre än det gjort på länge i bröstmusklerna. När jag gick över på axelövningar så väntade jag mig att det skulle gå bra. Det brukar det ju göra när jag kör axlar. Tyvärr hade jag inte mycket kraft alls där. Försökt mig på press med skivstång några gånger men gav upp och körde hantelpress istället, men gick ner betygligt i vikterna och orkade knappt i alla fall. Orken blev det i alla fall bättre med på nästa övning, men efter 2 st sidolyftsövningar var jag rätt död i axlarna så körde en lätt militärpress i smithmaskinen. Det var övningen som tog och kändes allra bäst. Brände som bara den i musklerna. Riktigt härligt och en bra avslutning på passet. I och för sig är det väl inte konstigt om jag inte orkar lyfta särskilt tungt i och med att jag inte äter så mycket, men det är frustrerande i alla fall... Bättre lycka nästa gång helt enkelt... =) Imorn blir det armar och då ger jag järnet!

Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 4 x bröstpress i maskin 50-50-50-40 kg, 3 x sned bänk i smith 40 kg, 3 x sned hantelpress 15 kg, 3 x flyes i CC, 3 x hantelpress 15-13-13 kg, 3 x sidolyft med cable, 4 x sidolyft med hantel 7-7-7-5 kg, 3 x militärpress i smithmaskin 21 kg

Kommentarer
Postat av: emliscious

du har inte lite muskler!

du har mycket muskler!!

2010-11-19 @ 09:53:17
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Sassa

Hej!



Mitt namn är Sassa, och jag jobbar med ett tv-program som går ut på att resa.

Jag vill få kontakt med er för att jag tycker ditt träningsintresse är intressant.

När ni reser, vart reser ni då? Flyger ni? Tänker ni på träning när ni reser? Hur ser det ut med boende? Är det viktigt att det finns gym på hotellet?

Jag har tusen frågor till er.



Vi söker alltså familjer/par till detta tv-programmet som kommer att få en resa till sitt typiska resmål.

Inte nog med det, så reser man med ett annat par. Ett par som vi utser, som vi tycker skulle passa paret som skall resa.

Först åker man alltså på det ena parets resa och visar det andra paret hur dom reser, och sedan vice versa.

Man åker alltså på totalt två resor.



Vi kommer att ha inspelning i december, januari, februari. Och då totalt två veckor under den perioden.



Känner ni till något par som stämmer in på detta? Eller är det kanske Ni?



Hoppas på snabbt svar, då vi har tight deadline.



Vänligen, Sassa (ring gärna direkt istället på 0739194916)

2010-11-19 @ 10:15:45
Postat av: Ebba

Du har mycket muskler ju! :)



Och man kan inte vara på topp jämt. ;) Duktigt av dig att ta dig dit!

2010-11-19 @ 11:13:00
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Pump it up Sweat it out

Grymma biceps! :D

2010-11-22 @ 15:56:33
URL: http://pumpitupsweatitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0