Fick till bästa armpasset på väldigt länge idag!

Aaaaaaaaaaaaah vilket härligt pass det blev. Det trodde jag inte under eftermiddagen, kände mig nämligen trött, seg och utan energi. Det gick dock över när man kom till gymet och jag körde till och med mer än planerat. Så himla härligt när det blir bättre än man tänkt sig. =) Började med hantelcurl och jag gillar verkligen den övningen. Tar grymt bra! Mina vanliga 14 kgs hantlar var upptagna så jag fick köra med andra. Testade på 15 kg, men det kändes lite väl tungt så fick köra på 13 kg istället med superkontakt. Blev 4 övningar och bäst gick hantelcurlen och scottcurlen. Superhärligt! För triceps la jag in en övning som jag nästan aldrig kör. Har nog bara testat den 2-3 ggr förut, tricepsextension med viktplatta över huvudet. Tog väldigt bra och jag ska kanske köra den lite mer. Alla övningar för triceps tog superbra! Riktigt härligt när precis allting går bra. Till och med magövningarna tog väldigt bra. Avslutade med 15 jobbiga minuter på crosstrainern. Kändes som att mina ben blev till gelé, men jag härdade ut. Mycket bra pass, MVG! ;)


Motion: Promenad 70 min
Styrketräning Armar & Mage: 4 x hantelcurl 15-13-13-13kg, 4 x scottcurl 25,5-25,5-23-23 kg, 3 x cablecurl, 2 x bamsecurl, 3 x pushdowns 50 kg, 4 x rep över huvudet, 4 x tricepsextension med viktplatta 15 kg, 2 x enarmspushdown, 3 x situps, 3 x sned magmaskin. 15 min crosstrainer

Kommentarer
Postat av: emliscious

härligt!!

Var armar och mage som gällde för mig också idag och det gick så jävla bra! Grymma vi var =) Du är riktigt stark!

2010-11-04 @ 22:19:42
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Ebba

Gryyyymt!! :)

2010-11-05 @ 13:23:49
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: cilla

härligt när de går bra! Snygg form på armarna!

2010-11-05 @ 15:00:39
URL: http://ijastrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0