Home sweet home..

Efter att ha spanat på den underbara küren igår och begett mig hem till Emma där det bjöds på varma mackor och ballerina kex så var det dax för hemfärd för min del. Flyg, lätt, smidigt och snabbt... Hemma på ett kick. Skulle man kunna tro... inte för mig inte... börjades prata om att planet inte had ekunnat lyfta från Göteborg på grund av vädret och alltså inte ens kommit till Bromma än. Efter vad som kändes som en evighet, men egentligen inte var så länge, så fick vi valet att boka om och åka imorgon utan ersättning för boende över natten, eller att åka buss. Jag valde bussen för att komma hem nån gång. Kom tyvärr inte med första bussen och buss nummer 2 som skulle komma 5 min efter den andra dröjde 40 min innan den kom, men en väldigt sliten chaufför. Chaffisen hade tydligen inte riktigt förstått vart han skulle heller för han körde oss till Stockholms (ist för gbg) centralststation som första stopp... Sen blev vi stående på någon ödslig gatan i väntan på att någon som kunde köra oss till Göteborg kom till undsättning. Kl 6 imorse var jag i alla fall hemma. Äntligen. I en kliniskt ren nystädad lägenhet, en fin blombukett som väntade och en varm härlig famn.

Idag har jag slumrat fram till kl 12. Såååå härligt! Och så har jag varit ute och gått i det fina vädret. Strålande sol från en klarblå himmel. Superskönt. Ikväll gör jag comeback på gymet. Frågan är bara vad jag ska träna?! Det finn sju såmycket att välja på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0