Som den hemmafru jag är...

... så gjorde jag lite hemmafrusysslor igår, även om jag normalt sett är mer en sån hemmafru som knappt utför några hushållssysslor. Eftersom jag har frysen fullpackad med älgkött som måste ätas upp innan jul då det blir påfyllning med nytt så var det ju väldigt lägligt att BODY hade massa recept med vilt i det senaste numret. Jag bestämde mig för att testa viltfärsköttbullarna. De blev ganska goda, men inte mer än så. Rätt torra (men sen så är ju älgkött väldigt magert också) och lite mer smak hade nog inte skadat... tycker jag, som iof är väldigt kritisk till mat jag lagar. i vilket fall som helst så känns de hundra gånger mer nyttiga än Mamma Scans "köttbullar" , det är roligt att testa på nytt, bra med variation till köttfärsen och jag har några portioner kvar som kommer hålla mig mätt framöver. Thumbs up!


Kommentarer
Postat av: Emma s

Ne, fick inget sällskap på gymmet denna gång, han "ska börja nästa vecka" :p x) såg att du körde 3 chins själv, grymt ju!!

2010-11-03 @ 07:25:14
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0