Trött, matt, orkeslös och ont ungefär överallt...

Näe, jag kände mig inge vidare alls igår. Trött, matt, ont i kroppen, ont i benhinnan, ont i huvudet och totalt orkeslös. Därför bestämde jag mig att det var bäst att skippa gymet igår och bara vila. Jag bestämde mig även att det var bäst att fylla på med energi så därför blev det en portion fil med müsli, quesadillas med köttfärs och godis extra på torsdagskvällen. Det la jag min halva ätardag på och  det känns sjukt värt det. Jag kände mig bättre, eller i alla fall inte lika matt, efter att ha ätit myyycket. Kvällen spenderases därför mest i soffan, spelandes tv-spel eller tittandes på Californication. En riktigt skön kväll.

Idag känner jag mig bättre, piggare, men fortfarande ont i huvudet. Benhinnan (det är bara vänsterbenet) är bättre, men inte helt bra än. Vi får se hur jag känner mig i eftermiddag om det blir någon sorts träning eller inte. Jag är ju väldigt sugen på det där armpasset... men som sagt, vi får se. Det kanske är lika bra att vila för att va på den säkra sidan...

Kommentarer
Postat av: emma s

Godis är lösningen på det mesta! XD

2010-11-12 @ 10:12:15
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med Emma! :)

Du förtjänar det. Så duktig som du är :)

2010-11-12 @ 17:24:30
URL: http://metrobloggen.se/emelieulllberg

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0