Utvärdering Dietvecka 12

Resultat: -0,8 kg

Jag är glad. Det blev ett bra resultat den här veckan och jag klädde faktiskt min tidigare lägstavikt även om det bara var med ett hekto. Nu är jag på rätt väg igen! Jag gick dessutom ner mer än de 0,6 kg/v som krävs för att jag ska nå mitt mål med -2,6 kg innan den 26:e november. Dessutom åt jag väldigt stor middag i söndags och en bit kaka efter det, veckans fusk med andra ord, men det har gått vägen ändå... Det är irriterande att se att det tar så lång tid att "rätta till" lite fuskande, men jag antar att en veckas fusk tar en vecka att få bort. Nu är förra veckans fusk borta från min kropp och nu är det nya fettreserver på min kropp som ska mosas, förstöras och tillintetgöras!

Den här veckan har det verkligen känts motigt. Jag har inte haft någon större lust att vara på diet och mest bara kunnat tänka på onyttigheter. Det har däremot inte varit särskilt svårt att följa dieten. Förutom middagen i söndags och en utelunch (där jag försökte äta vettigt) har det liksom gått av bara farten. Tur det. Annars hade jag nog inte pallat det hela... Nu när jag fick ett rätt bra resultat den här veckan så är jag mer sugen på att köra på. Heja hej!

Kommentarer
Postat av: emma s

Grrrymnt! Är impad, börjar få rätt bra med insperation av dig att snart sparka igång en egen diet :D x)

2010-11-05 @ 15:17:51
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0